چگونه برای از بین بردن اسهال در بیماران دیالیز
نوشته شده توسط : Andy

چگونه برای از بین بردن اسهال در بیماران دیالیز

به بیماران دیالیزی، اغلب احساس خستگی و ضعف، اشتهای کم و اسهال می کنند، که به شدت بر زندگی عادی خود اثر می گذارند و تاثیر درمان را تحت تأثیر قرار می دهند، و سپس چگونه می توانند ناراحتی هایی مانند اسهال را از بین ببرند. بیمار که تقریبا یک سال در دیالیز بوده است و قبل از آن شامل موارد زیر است: تهوع، استفراغ، سرگیجه، خستگی، فشار خون پایین. و اخیرا اسهال در بیماران دیالیزی ظاهر می شود که فقط درمان را در بیمارستان پذیرفته اند، در روزهای اخیر اسهال دارند و من فقط از بیمارستان می روم. پس چگونه می توان اسهال را در بیماران دیالیز رفع کرد؟
دکتر اغلب بیماران را پیشنهاد می دهد که در بیشتر موارد اسهال مربوط به سموم اضافی اوره، زباله های اضافی، عدم تعادل فیزیکی و غیره است. اما در طب غربی هیچ درمان موثر برای بیماران دیالیز به جز پیوند کلیه وجود ندارد. به این معنا که به علت آسیب کلیه و دیالیز، بیشتر و بیشتر سلول های کلیه تبدیل به necrotic و از دست دادن عملکرد فیلتراسیون، بیشتر و بیشتر از سموم و زباله های سپرده در خون به دیگر فعالیت های فیزیولوژیکی و عملکرد اندام تاثیر می گذارد. بیماران دیالیزی می خواهند درمان خاصی را برای رفع درد و همچنین بازگشت دوباره به زندگی عادی پیدا کنند. بنابراین شما نیاز به تعمیر کلیه آسیب دیده و زمان دیالیز را کاهش دهید.
دیالیز می تواند به حذف سموم و پسماندهای بیش از حد کمک کند، اما هنوز سموم و سایر عناصر اضافی وجود دارد که دیالیز نمی تواند پاک شود. بنابراین دیالیز نمیتواند سموم و پسماندهای بیشماری را از بین ببرد. در غیر این صورت، دیالیز همچنین برخی از مواد مغذی بدن را از بین می برد، که برای بیماران نیز بد است. و بر روی درمان بیماری کلیوی تأثیری ندارد و تنها می تواند برخی عوارض را کاهش دهد. بنابراین ما برای درمان اسهال در بیماران دیالیزی نیازمند درمان های جایگزین طبیعی هستیم و به تدریج عملکرد کلیه را ترویج می کنیم و در آخر دیالیز را از بین می بریم.
با توجه به شرایط بیماری شما، ابتدا سموم و زباله های اضافی را به طور کامل پاک کنید. درمان های تخریب توکسین ها به طور گسترده ای در چین برای تمیز کردن خون از طریق تمام بدن مورد استفاده قرار گرفته است، که توسط متخصصین کلیه در بیمارستان پکن Tongshantang طب سنتی چینی برای سال ها تحقیق شده است، این درمان ویژه طبیعی می تواند نه تنها کراتینین بالا را کاهش می دهد، بلکه می تواند دوباره آسیب به کلیه را از طریق ترویج ایسکمی و هیپوکسی در کلیه متوقف کنید. در درمان طبیعی خاص، Osmotherapy پزشکی میکرو چینی موثرترین درمان برای بیماری کلیوی است.
Osmotherapy پزشکی میکرو چینی به منظور تعمیر کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه از طریق روش های خاص است که ماده فعال دارویی گیاهی می تواند به طور مستقیم به ضایعات کلیه نفوذ کند، می تواند عروق خونی را تسریع و ترویج گردش خون، ارائه اکسیژن بیشتر و مواد مغذی به کلیه، سپس سلول های آسیب دیده کلیه می توانند خود را تعمیر و بازگرداندن عملکرد دوباره. سموم و مواد زائد بیشتر و بیشتر می توانند خارج از بدن تخلیه شوند و شرایط داخلی دوباره تمیز می شوند. بنابراین اسهال را می توان از ریشه با بهبود عملکرد کلیه حل کرد.
اگر بیماران دیالیز بخواهند از دیالیز خلاص شوند یا زمان دیالیز را کاهش دهند، همچنین نیاز به درمان سیستماتیک برای بیماری کلیوی دارند.
درمان های سیستماتیک شامل: ایمونوتراپی، حمام پا، حمام دارویی، درمان فشرده سازی داغ، طب سوزنی، Moxibustion و غیره
بنابراین می تواند اسهال را در بیماران دیالیز با بهبود عملکرد کلیه کاهش دهد.
اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد درمان طبیعی بدست آورید، لطفا از طریق پیام زیر با ما تماس بگیرید:
پست الکترونیکی: kidney-treatment@hotmail.com
Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632
گروه درمان کلیه:
https://chat.whatsapp.com/8Hc7uQQFjFMJf8JGjHjQ17





:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 1 تير 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: